Dotaz
19.08.2004, 13:05:54
Vložil/a Iveta Dobrý den, včera jsem se snažila odeslat objednávku Vámi nabízeného zboží, ale nejsem si jistá, zda byla doručena, i když se mi objevilo, že děkujete za objednávku. Totéž se mi stalo již před 3.týdny, ale zboží mi doposud nepřišlo, proto jsem poslala včera objednávku znovu. Není nějaký problém s odesíláním objednávek? Děkuji Vám mockrát za odpověď. Odpověď od Profikosmetiky.cz Dobrý den,
občas se problém s odesláním objednávky objeví. Pokud jste objednávala přípravky od značky #1 ALL SYSTEMS, tak jsou bohužel už přes 3 týdny hodně vyprodané. Všechny naše zákazníky, kteří uvedli nějaké spojení, jsme ale o tomto zpoždění informovali. Veškeré zboží by mělo být komplet do konce tohoto týdne. Pokud máte stále problémy s objednáním, zkuste mi po odeslání objednávky poslat e-mail a já vám hned potvrdím, jestli jsme objednávku obdrželi. |