Dotaz
19.01.2006, 15:36:57
Vložil/a martina dobrý den,vcera jsem si chtěla jít koupit kosmetiku k vám do salonu,ale zjistila sjem ze je zruseny..chtela bych se teda zeptat jestli jste ho jenom přemístili,pak tedy kam?? a nebo je zrušený uplně?? nakonec jsem si kosmetiku objednala večer odsud,ale divila jsem se tedy,že tam nic neni,ale cedule tam pořad jsou,takže to docela mate..a take se chci zeptat,jestli objednavky potvrzujeet pres email nebo ne..??nic mi totiz neprislo..byla to objednavka allsystems(jemný šampon,proteinovy kondicioner,kartáč od vellusu,osvěžovač a stabilizér srsti,proteinovy kondicioner,antistaticky(nebo norkovy,uz si nepamatuji) sprej..tak se chci ujistit,ze objednavku jste dostali..?? diky Odpověď od Profikosmetiky.cz Objednávka dorazila, děkujeme. Je tam 5 položek - Jemňák, Vybělovák, Protein, Osvěžovač a kartáč, sprej žádný. Automatické potvzení neposíláme.
Salon je ve stádiu stěhování, až bude vše hotové, zveřejníme bližší informace zde. |