Dotaz
09.02.2007, 14:09:38
Vložil/a Kateřina Dobrý den paní Němcová, s Vámi prodávanou kosmetikou jsem velmi spokojena. S čím naopak nejsem spokojena, jsou Vaše služby. Objednávala jsem kosmetiku (s kamarádkou dohromady) v dostatečném předstihu, protože jsem věděla že ji budu potřebovat před výstavou. Bohužel po převzetí a zaplacení dobírky jsme zjistily, že jeden objednaný šampon chybí. No, stane se. Po reklamaci bylo slíbeno okamžité zaslání slíbeného šamponu, bohužel nyní, po týdnu a další reklamaci bylo sděleno, že šampon odeslán nebyl, protože byl prodán někomu jinému a že jsem si už jistě vykoupala v něčem jiném. No, už mi nic jiného nezbývá... Bohužel. Odpověď od Profikosmetiky.cz I u nás se najde nespokojený zákazník, i když se snažíme dělat maximum. Vyzpovídala jsem manžela a tak jak jste to podala to zní trochu drsně. Važte prosím svá slova, takto se zákazníky nejednáme. Přesto se omlouváme za způsobené problémy. Především za nafakturování nedodaného zboží.
Kdybyste se pořádně podívala při objednávání zboží, zjistila byste, že Jemné šampony jsou VYPRODANÉ. Jednalo se o posledních pár kousků pro naše VIP zákazníky. Dále se díky zpoždění dodávky zboží z USA do centrálního skladu v Itálii skutečně opozdila dodávka o týden, takže nebylo v našich silách na váš požadavek reagovat. Děkujeme za pochopení. Zboží by mělo dorazit zítra (v úterý) a objednávky budou postupně vyřizovány, rezervací na jemné šampony je strašně moc. Vaše bude vyřízena samozřejmě přednostně. |