Profikosmetika
ProfikosmetikaProfikosmetikaProfikosmetika
Hledat v dotazech

Máte-li jakýkoliv dotaz nebo problém s péčí o srst či volbou správného přípravku, pokusíme se Vám na našich stránkách poradit.

Nevíte jak vložit nový dotaz? Přečtěte si PRAVIDLA PORADNY
PRAVIDLA PORADNY

1) Nejprve hledejte, teprve pokud zde nenajdete odpověď, tak se ptejte. Obecné rady jsou kompletně ve Článcích, konkrétní přípravky a plemena naleznete v poradně. Není v mých silách psát několikrát za den odpověď na obecný dotaz o kompletní péči pro jednotlivé plemeno. Navíc se snažím vše popsat podrobně, maximálně vám pomoci a to je na několik stránek. Většinu základních rad už jsem zde někdy psala, tak prosím hledejte. Kosmetiky je ale hodně, stále máme něco nového, výběr je široký a to, co přinese dokonalý výsledek u jednoho pejska se nemusí úplně osvědčit u druhého. Jediné, co v tomto případě mohu doporučit je zkoušet a zkoušet. Ani já to nedělám jinak. K tomuto účelu jsou k dispozici vzorky. Na konkrétní věci se ptejte kdykoliv.

2) Ptejte se na věci týkající se kosmetické péče. (Tj. otázky typu: nestojí ouška, čím odčervit, čím krmit atd. sem nepatří. Rovněž dotazy o objednávkách nebo dostupnosti zboží). Většinou odpovím i na každý nekosmetický dotaz, protože chápu, že je to pro zadavatele důležité a hledá zde pomoc, ale respektujte prosím, že je zde kosmetická poradna. Přednostně odpovídám vždy v poradně, máte-li nějaký „choulostivější“ dotaz, můžete ho zaslat e-mailem: info@profikosmetika.cz.

3) Poradna není diskusní fórum. Nediskutujte zde prosím mezi sebou. K tomu je na internetu prostoru dost.


Vložení nového dotazu
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Můžete vložit NOVÝ DOTAZ zde.
VLOŽIT NOVÝ DOTAZ
Všechny položky kromě fotky k dotazu, musí být vyplněné.

Název dotazu:  

Vaše jméno:    

Dotaz:

Vložit: smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík

Fotka k dotazu:  
                             Podporován typ souboru JPG a max. velikost 512kB.

Napište výsledek 1 + 2 = 

Dotaz

dotaz  Dotaz 
     09.02.2007, 14:09:38
Vložil/a Kateřina

Dobrý den paní Němcová, s Vámi prodávanou kosmetikou jsem velmi spokojena. S čím naopak nejsem spokojena, jsou Vaše služby. Objednávala jsem kosmetiku (s kamarádkou dohromady) v dostatečném předstihu, protože jsem věděla že ji budu potřebovat před výstavou. Bohužel po převzetí a zaplacení dobírky jsme zjistily, že jeden objednaný šampon chybí. No, stane se. Po reklamaci bylo slíbeno okamžité zaslání slíbeného šamponu, bohužel nyní, po týdnu a další reklamaci bylo sděleno, že šampon odeslán nebyl, protože byl prodán někomu jinému a že jsem si už jistě vykoupala v něčem jiném. No, už mi nic jiného nezbývá... Bohužel.

Odpověď od Profikosmetiky.cz

I u nás se najde nespokojený zákazník, i když se snažíme dělat maximum. Vyzpovídala jsem manžela a tak jak jste to podala to zní trochu drsně. Važte prosím svá slova, takto se zákazníky nejednáme. Přesto se omlouváme za způsobené problémy. Především za nafakturování nedodaného zboží.
Kdybyste se pořádně podívala při objednávání zboží, zjistila byste, že Jemné šampony jsou VYPRODANÉ. Jednalo se o posledních pár kousků pro naše VIP zákazníky. Dále se díky zpoždění dodávky zboží z USA do centrálního skladu v Itálii skutečně opozdila dodávka o týden, takže nebylo v našich silách na váš požadavek reagovat. Děkujeme za pochopení.
Zboží by mělo dorazit zítra (v úterý) a objednávky budou postupně vyřizovány, rezervací na jemné šampony je strašně moc. Vaše bude vyřízena samozřejmě přednostně.