Profikosmetika
ProfikosmetikaProfikosmetikaProfikosmetika
Hledat v dotazech

Máte-li jakýkoliv dotaz nebo problém s péčí o srst či volbou správného přípravku, pokusíme se Vám na našich stránkách poradit.

Nevíte jak vložit nový dotaz? Přečtěte si PRAVIDLA PORADNY
PRAVIDLA PORADNY

1) Nejprve hledejte, teprve pokud zde nenajdete odpověď, tak se ptejte. Obecné rady jsou kompletně ve Článcích, konkrétní přípravky a plemena naleznete v poradně. Není v mých silách psát několikrát za den odpověď na obecný dotaz o kompletní péči pro jednotlivé plemeno. Navíc se snažím vše popsat podrobně, maximálně vám pomoci a to je na několik stránek. Většinu základních rad už jsem zde někdy psala, tak prosím hledejte. Kosmetiky je ale hodně, stále máme něco nového, výběr je široký a to, co přinese dokonalý výsledek u jednoho pejska se nemusí úplně osvědčit u druhého. Jediné, co v tomto případě mohu doporučit je zkoušet a zkoušet. Ani já to nedělám jinak. K tomuto účelu jsou k dispozici vzorky. Na konkrétní věci se ptejte kdykoliv.

2) Ptejte se na věci týkající se kosmetické péče. (Tj. otázky typu: nestojí ouška, čím odčervit, čím krmit atd. sem nepatří. Rovněž dotazy o objednávkách nebo dostupnosti zboží). Většinou odpovím i na každý nekosmetický dotaz, protože chápu, že je to pro zadavatele důležité a hledá zde pomoc, ale respektujte prosím, že je zde kosmetická poradna. Přednostně odpovídám vždy v poradně, máte-li nějaký „choulostivější“ dotaz, můžete ho zaslat e-mailem: info@profikosmetika.cz.

3) Poradna není diskusní fórum. Nediskutujte zde prosím mezi sebou. K tomu je na internetu prostoru dost.


Vložení nového dotazu
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Můžete vložit NOVÝ DOTAZ zde.
VLOŽIT NOVÝ DOTAZ
Všechny položky kromě fotky k dotazu, musí být vyplněné.

Název dotazu:  

Vaše jméno:    

Dotaz:

Vložit: smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík

Fotka k dotazu:  
                             Podporován typ souboru JPG a max. velikost 512kB.

Napište výsledek 4 + 3 = 

Dotaz

dotaz  Dotaz 
     18.03.2008, 13:42:02
Vložil/a Eva

Paní Němcová, asi jste mě špatně pochopila smajlík Nechci v žádném případě dělat takto výjimečným kartáčům špatnou reklamu !! A vracet ho nechci, jen si na něj zřejmě budu muset zvyknout. Jak píšete, tato reakce se u nových zákazníků občas objeví. Proto jsem se taky ptala jak se vám s nimi češe a jaké jsou. Takže jej vyzkouším a pak vám napíšu. Hezký den

Odpověď od Profikosmetiky.cz

Já osobně bych NIC, o čem bych si myslela, že psa poraní, nikdy nepoužila. To jsou pro mě silná slova.
Ono je to někdy složité, kupovat zboží přes internet, když ho nevidíte v reálu, někdy je to nemilé překvapení. Ale kartáče je možné vyzkoušet na každé výstavě. Opravdu ho můžete bez problémů vrátit. Nebo třeba vyměnit za jemnější, ale podle mě ne tak účinný, od Christensenu.
Možná, že jste měla kartáč nejprve vyzkoušet. Je škoda, jestli od koupi odradíte jiné zájemce, kterým by kartáč pomohl a ušetřil čas a také pro pejska je to příjemnější a rychlejší. Vůbec mi nejde o výdělek (na kartáčích není zisk téměř žádný, už tak jsou velice drahé), ale o to, že se snažím lidem pomoci, neustále tyto super kartáče doporučuji a chci, aby si majitelé pejsků ulehčovali péči, což s těmito kartáči jde velice snadno.