Dotaz
18.03.2008, 13:42:02
Vložil/a Eva Paní Němcová, asi jste mě špatně pochopila Nechci v žádném případě dělat takto výjimečným kartáčům špatnou reklamu !! A vracet ho nechci, jen si na něj zřejmě budu muset zvyknout. Jak píšete, tato reakce se u nových zákazníků občas objeví. Proto jsem se taky ptala jak se vám s nimi češe a jaké jsou. Takže jej vyzkouším a pak vám napíšu. Hezký den Odpověď od Profikosmetiky.cz Já osobně bych NIC, o čem bych si myslela, že psa poraní, nikdy nepoužila. To jsou pro mě silná slova.
Ono je to někdy složité, kupovat zboží přes internet, když ho nevidíte v reálu, někdy je to nemilé překvapení. Ale kartáče je možné vyzkoušet na každé výstavě. Opravdu ho můžete bez problémů vrátit. Nebo třeba vyměnit za jemnější, ale podle mě ne tak účinný, od Christensenu. Možná, že jste měla kartáč nejprve vyzkoušet. Je škoda, jestli od koupi odradíte jiné zájemce, kterým by kartáč pomohl a ušetřil čas a také pro pejska je to příjemnější a rychlejší. Vůbec mi nejde o výdělek (na kartáčích není zisk téměř žádný, už tak jsou velice drahé), ale o to, že se snažím lidem pomoci, neustále tyto super kartáče doporučuji a chci, aby si majitelé pejsků ulehčovali péči, což s těmito kartáči jde velice snadno. |