Profikosmetika
ProfikosmetikaProfikosmetikaProfikosmetika
Hledat v dotazech

Máte-li jakýkoliv dotaz nebo problém s péčí o srst či volbou správného přípravku, pokusíme se Vám na našich stránkách poradit.

Nevíte jak vložit nový dotaz? Přečtěte si PRAVIDLA PORADNY
PRAVIDLA PORADNY

1) Nejprve hledejte, teprve pokud zde nenajdete odpověď, tak se ptejte. Obecné rady jsou kompletně ve Článcích, konkrétní přípravky a plemena naleznete v poradně. Není v mých silách psát několikrát za den odpověď na obecný dotaz o kompletní péči pro jednotlivé plemeno. Navíc se snažím vše popsat podrobně, maximálně vám pomoci a to je na několik stránek. Většinu základních rad už jsem zde někdy psala, tak prosím hledejte. Kosmetiky je ale hodně, stále máme něco nového, výběr je široký a to, co přinese dokonalý výsledek u jednoho pejska se nemusí úplně osvědčit u druhého. Jediné, co v tomto případě mohu doporučit je zkoušet a zkoušet. Ani já to nedělám jinak. K tomuto účelu jsou k dispozici vzorky. Na konkrétní věci se ptejte kdykoliv.

2) Ptejte se na věci týkající se kosmetické péče. (Tj. otázky typu: nestojí ouška, čím odčervit, čím krmit atd. sem nepatří. Rovněž dotazy o objednávkách nebo dostupnosti zboží). Většinou odpovím i na každý nekosmetický dotaz, protože chápu, že je to pro zadavatele důležité a hledá zde pomoc, ale respektujte prosím, že je zde kosmetická poradna. Přednostně odpovídám vždy v poradně, máte-li nějaký „choulostivější“ dotaz, můžete ho zaslat e-mailem: info@profikosmetika.cz.

3) Poradna není diskusní fórum. Nediskutujte zde prosím mezi sebou. K tomu je na internetu prostoru dost.


Vložení nového dotazu
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Můžete vložit NOVÝ DOTAZ zde.
VLOŽIT NOVÝ DOTAZ
Všechny položky kromě fotky k dotazu, musí být vyplněné.

Název dotazu:  

Vaše jméno:    

Dotaz:

Vložit: smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík

Fotka k dotazu:  
                             Podporován typ souboru JPG a max. velikost 512kB.

Napište výsledek 3 + 2 = 

Pure Paws

dotaz  Pure Paws 
     17.04.2009, 10:44:23
Vložil/a Hana P.

Dobrý den, předem se moc omlouvám, vím že to sem nepatří, ale nedá mi to. Počátkem roku byl problém s dodávkou kosmetiky Pure Paws, byl o ni enormní zájem a zásoby nestačily. Není to ale tak dlouho co zboží došlo a už opět není ? Mám na mysli galony, zejména oba kondicionéry. Tak zase budeme čekat a nahrazovat jinými ? Do problematiky vašeho zásobování samozřejmě nevidím a je to zcela vaše věc, ale nejdřív zákazníky navnadíte, poskytnete skvělou kosmetiku a následně nejste schopni pokrýt poptávku ? Životní energii také nemáte už cca 1/2 roku ač jste ji slibovali po novém roce.

Odpověď od Profikosmetiky.cz

Kdybyste si dala práci a podívala se v poradně, tak jsem se opravdu snažila zákazníkům problematiku dodávek podrobně popsat. Opravdu do toho nevidíte, a opravdu to není tak jednoduché, jak si asi myslíte,
Snažíme se dělat pro zákazníky opravdu maximum, ale pokud zboží není ani v Evropě, ani v USA, tak to ovlivnit skutečně nemůžeme žádným způsobem [[21]]
Nechápu, proč používáte slova jako navnadíte, naší snahou je mít vše trvale skladem, ale pokud se podívate i do jiných e-shopů, pokud se zboží dováží třeba z USA, tak prostě je to spojené s problémy vždy, na zboží se někdy čeká až 3 měsíce.
Opravdu jste tuto problematiku měla řešit jinde, než v poradně - v pravidlech poradny je jasně napsané, co se zde má psát. Kdybyste mi poslala e-mail, věnovala bych se vám podrobně - ale vše můžete najít zde, už jsem to psala.
Děláme opravdu, co je v našich silách - jinak to už ovlivnit nemůžeme - u Pure Paws leží naše objednávka už měsíc, jsme první v pořadí a čekáme a čekáme a pak vy s takovým dotazem.

Ani se nejste schopná se pod svůj dotaz podepsat, nebudu to komentovat.

Já sama čekám na Vital Energy jako na smilování. Kdokoliv měql problém, poslal mi e-mail, vše jsem mu vysvětlila nebo se dokonce zdarma podělila o své poslední zásoby!

Zde jsem našla to vysvětlení, tak ho ve zkratce přikládám:
Objednávkyy chodí z USA a když u nich náhodou není nějaký výrobek skladem, tak nám zbývá buď měsíc čekat až bude (ale to si nemůžeme dovolit, protože mezi tím se vyprodá i další zboží)nebo objednat bez něj a určité období jeden přípravek nemít. Zboží jde lodí 2 měsíce, takže není v našich silách reagovat pružněji. Tentokrát byla situace o to horší, že po světovce byly sklady Pure Paws skoro kompletně vyprodané, bylo všeho málo kusů, ale my jsme nechtěli čekat a vzali alespoň to, co bylo. Tolik na vysvětlenou, abyste si nemyslela, že na zákazníky kašleme.

Samozřejmě je to celé složitější, ale kdo nechce pochopit, tak stejně nepochopí a bude dál rýpat.