Reklamace - poskozene hrdlo a 3/4 obsah
01.08.2009, 02:19:01
Vložil/a Petra Objednala jsem si z vaseho e-shopu sampon a kondicioner pro sveho pejska. Sampon prisel z poskozenym hrdlem a 3/4 obsahem. Nechapu, jak je mozne odeslat sampon v takovem stavu a jenom hrdlo prelepit izolepou. To opravdu spolehate, ze si to zakaznici nechaji libit? Odpověď od Profikosmetiky.cz Už jsem vám vše napsala velice slušně e-mailem, protože jsem ještě nečetla váš dotaz v poradně.
Mohla bych vás smáznout, ale neudělám to, protože o vaší inteligenci si každý udělá obrázek sám. Potom tedy nechápu já vás. E-mailem jsem vám odpovídala profesionálně jako obchodník, zde prezentuji můj osobní názor. Jak jsem psala, pošlete zboží zpět a bez problémů, jako vždy, vám šampon vyměníme. Vaše urážení opravdu není na místě, měla byste se zamyslet, než něco napíšete ... Tato paní mi poslala další velice urážlivý e-mail na naše distributory, že vše děláme schválně se zájmem podvést zákazníky.
To přelepené hrdlo je samozřejmě u každého šamponu, aby nedošlo při manipulaci s balíky k otevření víčka. . |