Profikosmetika
ProfikosmetikaProfikosmetikaProfikosmetika
Hledat v dotazech

Máte-li jakýkoliv dotaz nebo problém s péčí o srst či volbou správného přípravku, pokusíme se Vám na našich stránkách poradit.

Nevíte jak vložit nový dotaz? Přečtěte si PRAVIDLA PORADNY
PRAVIDLA PORADNY

1) Nejprve hledejte, teprve pokud zde nenajdete odpověď, tak se ptejte. Obecné rady jsou kompletně ve Článcích, konkrétní přípravky a plemena naleznete v poradně. Není v mých silách psát několikrát za den odpověď na obecný dotaz o kompletní péči pro jednotlivé plemeno. Navíc se snažím vše popsat podrobně, maximálně vám pomoci a to je na několik stránek. Většinu základních rad už jsem zde někdy psala, tak prosím hledejte. Kosmetiky je ale hodně, stále máme něco nového, výběr je široký a to, co přinese dokonalý výsledek u jednoho pejska se nemusí úplně osvědčit u druhého. Jediné, co v tomto případě mohu doporučit je zkoušet a zkoušet. Ani já to nedělám jinak. K tomuto účelu jsou k dispozici vzorky. Na konkrétní věci se ptejte kdykoliv.

2) Ptejte se na věci týkající se kosmetické péče. (Tj. otázky typu: nestojí ouška, čím odčervit, čím krmit atd. sem nepatří. Rovněž dotazy o objednávkách nebo dostupnosti zboží). Většinou odpovím i na každý nekosmetický dotaz, protože chápu, že je to pro zadavatele důležité a hledá zde pomoc, ale respektujte prosím, že je zde kosmetická poradna. Přednostně odpovídám vždy v poradně, máte-li nějaký „choulostivější“ dotaz, můžete ho zaslat e-mailem: info@profikosmetika.cz.

3) Poradna není diskusní fórum. Nediskutujte zde prosím mezi sebou. K tomu je na internetu prostoru dost.


Vložení nového dotazu
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Můžete vložit NOVÝ DOTAZ zde.
VLOŽIT NOVÝ DOTAZ
Všechny položky kromě fotky k dotazu, musí být vyplněné.

Název dotazu:  

Vaše jméno:    

Dotaz:

Vložit: smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík

Fotka k dotazu:  
                             Podporován typ souboru JPG a max. velikost 512kB.

Napište výsledek 1 + 4 = 

Reklamace - poskozene hrdlo a 3/4 obsah

dotaz  Reklamace - poskozene hrdlo a 3/4 obsah 
     01.08.2009, 02:19:01
Vložil/a Petra

Objednala jsem si z vaseho e-shopu sampon a kondicioner pro sveho pejska. Sampon prisel z poskozenym hrdlem a 3/4 obsahem. Nechapu, jak je mozne odeslat sampon v takovem stavu a jenom hrdlo prelepit izolepou. To opravdu spolehate, ze si to zakaznici nechaji libit?

Odpověď od Profikosmetiky.cz

Už jsem vám vše napsala velice slušně e-mailem, protože jsem ještě nečetla váš dotaz v poradně.
Mohla bych vás smáznout, ale neudělám to, protože o vaší inteligenci si každý udělá obrázek sám. Takže nejprve - asi jste špatně četla pravidla poradny, dále máte jasný kontakt v kontaktech, kam se obracet s dotazy ohledně objednávek a hlavně: SKUTEČNĚ SI MYSLÍTE? ŽE VÁM NAŠI DISTRIBUTOŘI POSLALI POŠKOZENOU LAHVIČKU??? Opravdu vás nenapadlo, že se zboží poškodilo při přepravě díky hrubé manipulaci pošty???
Potom tedy nechápu já vás.
E-mailem jsem vám odpovídala profesionálně jako obchodník, zde prezentuji můj osobní názor.
Jak jsem psala, pošlete zboží zpět a bez problémů, jako vždy, vám šampon vyměníme.
Vaše urážení opravdu není na místě, měla byste se zamyslet, než něco napíšete ...

Tato paní mi poslala další velice urážlivý e-mail na naše distributory, že vše děláme schválně se zájmem podvést zákazníky.
Velice se mě to dotklo, protože se snažíme vždy všem vyjít maximálně vstříc.
Paní píše, že šampon vůbec nebyl vylitý - to znamená, že si asi neuvědomuje, že lahvičky jsou plněné cca 5 cm pod okraj, Žádám tedy o zvážení šamponu, pak bude vše jasné.
Vaše obvinění je ale absolutně absurdní, opravdu si myslíte, že naše firma nebo salon Oliver máme něco podobného zapotřebí???

To přelepené hrdlo je samozřejmě u každého šamponu, aby nedošlo při manipulaci s balíky k otevření víčka. .