Profikosmetika
ProfikosmetikaProfikosmetikaProfikosmetika
Hledat v dotazech

Máte-li jakýkoliv dotaz nebo problém s péčí o srst či volbou správného přípravku, pokusíme se Vám na našich stránkách poradit.

Nevíte jak vložit nový dotaz? Přečtěte si PRAVIDLA PORADNY
PRAVIDLA PORADNY

1) Nejprve hledejte, teprve pokud zde nenajdete odpověď, tak se ptejte. Obecné rady jsou kompletně ve Článcích, konkrétní přípravky a plemena naleznete v poradně. Není v mých silách psát několikrát za den odpověď na obecný dotaz o kompletní péči pro jednotlivé plemeno. Navíc se snažím vše popsat podrobně, maximálně vám pomoci a to je na několik stránek. Většinu základních rad už jsem zde někdy psala, tak prosím hledejte. Kosmetiky je ale hodně, stále máme něco nového, výběr je široký a to, co přinese dokonalý výsledek u jednoho pejska se nemusí úplně osvědčit u druhého. Jediné, co v tomto případě mohu doporučit je zkoušet a zkoušet. Ani já to nedělám jinak. K tomuto účelu jsou k dispozici vzorky. Na konkrétní věci se ptejte kdykoliv.

2) Ptejte se na věci týkající se kosmetické péče. (Tj. otázky typu: nestojí ouška, čím odčervit, čím krmit atd. sem nepatří. Rovněž dotazy o objednávkách nebo dostupnosti zboží). Většinou odpovím i na každý nekosmetický dotaz, protože chápu, že je to pro zadavatele důležité a hledá zde pomoc, ale respektujte prosím, že je zde kosmetická poradna. Přednostně odpovídám vždy v poradně, máte-li nějaký „choulostivější“ dotaz, můžete ho zaslat e-mailem: info@profikosmetika.cz.

3) Poradna není diskusní fórum. Nediskutujte zde prosím mezi sebou. K tomu je na internetu prostoru dost.


Vložení nového dotazu
Nenašli jste odpověď na váš dotaz? Můžete vložit NOVÝ DOTAZ zde.
VLOŽIT NOVÝ DOTAZ
Všechny položky kromě fotky k dotazu, musí být vyplněné.

Název dotazu:  

Vaše jméno:    

Dotaz:

Vložit: smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík smajlík

Fotka k dotazu:  
                             Podporován typ souboru JPG a max. velikost 512kB.

Napište výsledek 3 + 4 = 

Sortiment

dotaz  Sortiment 
     31.03.2015, 10:27:39
Vložil/a Jana

jako jedna z Vašich letitých zákaznic nejsem v poslední době spokojená s nabízeným sortimentem produktů. Pokud se z nabídky vyloučí vše s poznámkou - není skladem, není skladem, není skladem, mnoho toho již k dispozici nezbývá. Pure Paws řada značně prořídlá, tedy alespoň co s úspěchem používám jako náhradu za Summerwinds, z dalších značek zbytky.......pro mé velké plemeno se specifickou barvou a splývavou hedvábnou srstí tedy opravdu NIC - MOC.....informace o tom, jak doplníte sortiment "někdy" v červenci - srpnu mě příliš neuspokojuje, potřebuji psa vykoupat a upravit TEĎ - výstavní sezóna běží....... a za své peníze, které u Vás utratím, bych ráda docílila toho nejlepšího možného výsledku a ne jen nějakého pocitu, že nahražuji něco něčím.... Nebo jestli si mám kupovat zboží do zásoby.......Vždy jste zastávali filozofii "ucelených řad" jednotlivých značek, s čímž jsem i rozumově souhlasila a domnívala jsem se, že skutečně byly tyto řady vyvinuty tak, aby jejich pěstící účinek byl maximální......Zajímalo by mě tedy do budoucna, jestli se vůbec situace s prodejem vyřeší. smajlík smajlík smajlík

Odpověď od Profikosmetiky.cz

Do budoucna žádné velké změny bohužel neplánujeme, není to ani v našich možnostech. Dodávka z USA trvá dlouho (celý proces zabere zhruba 3 - 4 měsíce), není to jako u jiných značek, když někdo odebírá vše z velkoskladů v Evropě, zobrazeny v eshopu má jen položky, které jsou skladem atd.
My jsme zúžili nabídku jen na top značky a dostupnost více ovlivnit nemůžeme. Často se stane i to, že oblíbené zboží není dostupné v USA a další objednávku děláme až třeba za půl roku, kvůli vysoké částce za dopravné, která by se musela při častějších objednávkách promítnout do vyčšších cen zboží.
Jediné, co se možná změní, je to, že se plánuje sklad Pure Paws v Evropě. Tím by se dodávky zrychlily, ale toto už tu jednou bylo a vše zkrachovalo, my jsme nakonec kupovali neprodejné položky, abychom pomohli tento projekt ukončit. Takže jestli je nový projekt naplánovaný lépe zatím nelze posoudit. Je ale evidentní, že se zásobeností mají problém všichni, proto se uvažuje o tomto řešení.

Problém je samozřejmě i v tom, že se velice rozšířila nabídka kosmetiky Pure paws (především díky konkurenčnímu boji) a udržet sklad je problém i pro samotnou mateřskou firmu. Ne vždy je takovéto množství výrobků ku prospěchu věci.

Podle mých zkušeností není nezbytné používat speciální přípravky. Do nedávna ani nebyly k dispozici. Je to takový nadstandard, ale samozřejmě je mi jasné, že si člověk lehce zvykne na zjednodušení práce a dokonalý výsledek. (Bohužel jste se nepodepsala, ani neuvedla plemeno, nemohu být konkrétnějsí).  Základní nabídka kosmetiky je ale k dispozici vždy a i s ní lze dosáhnout skvělých výsledků. Já osobně jsem pro kombinování toho nejlepšího v rámci značek (každá značka má své povedené i méně povedené výrobky), nikoliv pro používání ucelené řady jednotlivé značky, a toto jsem ani nikdy nepropagovala, ačkoliv to z vašeho příspěvku takto vyznívá.

Další věc je ta, že novinky většinou neobjednáme ve velkém množstí, to děláme až napodruhé, podle toho, jak se osvědčí.

Většina našich zákazníků skutečně nakupuje do zásoby, protože ví, jak je to s dodávkami problematické.

All Systems je skladem většinou trvale, ptotože má zastoupení v Evropě, vše je rychlé a také je to naše nejprodávanější značka.